شرکت کارتن پلاست پارس

لینک های مفید
شبکه های اجتماعی
کارتن پلاست پارس | کارتن پلاست از کجا بخرم؟
کارتن پلاست بسته بندی پارس ساختمان تبلیغات
7895
rtl,single,single-post,postid-7895,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,qode-theme-ver-3.4,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

بلاگ

cartonplast_int2

کارتن پلاست از کجا بخرم؟

  |   اطلاعیه های شرکت   |   بدون دیدگاه

کارتن پلاست را از کجا تهیه کنیم؟

برای بسیاری از افراد که به کارتن پلاست نیازمندند و خواهان آن هستند تهیه این محصول تا حدودی باعث سردرگمی وابهام شده است. نبود اطلاع کافی از مناطق فروش این محصولات در شهر های بزرگ باعث شد در این مطلب به آن بپردازیم تا راهنمایی مناسبی برای تهیه این محصول ارائه شود.

برای اهالی شهر اصفهان یا کسانیکه دراصفهان زندگی می کنند و رفت و آمدشان به این شهر زیاد است می توان گفت که می توانند این محصول رابه صورت متنوع از خیابان ارتش تهیه کنند و کارتن پلاست را در رنگها و ضخامت های مختلف آن به صورت رول یا شیت خریداری نمایند. اگر چه فروشندگانی در خیابان های دیگر اصفهان  نیزموجود هستند اما مرکز اصلی فروش این محصول در اصفهان خیابان ارتش است.

کارتن پلاست پارس به عنوان یکی ازمراکز فروش کارتن پلاست به صورت روزانه قیمت کارتن پلاست را در سایت اعلام نموده و شماعزیزان می توانید پس از استعلام قیمت ازطریق شماره  03136288297-03136288298 یا با شماره واتساپ 09337480192 جهت مشاوره خرید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

کارتن پلاست پارس با توجه به داشتن انبار محصولی بزرگ همیشه موجودی انبار بالایی دارد که این مورد میتواند درزمان خرید مشتری به کمک مشتری بیاید.

کارتن پلاست پارس با توجه به وسعت کارایی کارتن پلاست اقدام به اعطای نمایندگی در سرار ایران در اکثر شهر های بزرگ نموده که شما مشتریان عزیز میتوانید با تماس با دفتر مرکزی اصفهان از محل نزدیک ترین فروشگاه کارتن پلاست اگاهی پیدا کنید و اقدام به خرید کنید.

نویسنده - admin

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه